Flickr Photostream

18.8.12

ניטים . studs & spikes


הם מנצנצים ובוהקים מכל עבר ומתפשטים על כל משטח, וסביר להניח שבבוא הגשם הראשון הם יצמחו על כל נעל ומגף. זה כבר ממש לא סוד שניטים הם הדבר החם הבא - ראינו אותם במהלך העונות האחרונות על נעליים, תיקים, חולצות, מעילים, תכשיטים ואפילו כקישוט לציפורניים. הם מגיעים במגוון צורות: משפיצים, פירמידות, עיגולים, מרובעים, כוכבים, לבבות, גולגולות ובשיבוץ אבני סוורוסקי. בצבעים שונים: זהב, כסף, צבעי ניאון ועוד... 
לואי ויטון שרשרת
Louis Vuitton 

אז נכון שלא כל אחד מצליח להתחבר למראה הניטים, ולחלק זה נראה כתוספת מיותרת או אפילו גסה, אך בעיני זאת דרך טובה להוספת עניין וייחוד לכל מראה, ואפילו, בעת הצורך יכול לשמש אותנו כאמצעי להגנה עצמית :) חשוב לשים לב למינון, כאשר העמסה של מספר פריטים דוקרניים יחד איננה מומלצת, ראו הוזהרתם!  


סניקרס ניטים
Il Maltese @chiaraferrangi
לאחרונה בשיטוט במחוזות האינסטגרם גיליתי מותג אופנה איטלקי הנקרא  ,Il Malteseהקיים למעלה מ30 שנה ולו מפעל קטן בעיר התעשייתית Carpi שבאיטליה. המותג מצמיד בעבודת יד ניטים לכל דבר שרק תרצו, אך בעיקר לנעלי אולסטאר פשוטות. רבות דובר על נעל האולסטאר המיתולוגית, שהיא פשוט על זמנית, ואין ספק שהניטים מוסיפים לנעל קסם. למותג אין חנות, והדרך היחידה לרכוש את המוצרים השונים היא דרך הזמנה באתר האינטרנט. האתר מושלם לכל מי שרוצה לבחור לעצמו את נעל האולסטאר, החל ממראה משומש או רגיל וכלה בניטים המגיעים בשלל גדלים, צורות וצבעים שונים. אז נכון שלשלם על נעל אולסטאר 180 יורו, זה לא ממש מציאה, אבל מבט אחד באתר בהחלט מהווה השראה לכל מי שרוצה לעשות זאת בעצמו ולהפוך את התיק, החולצה, המכנס, או הנעליים שלו, לשלו ורק שלו. (סוד: את הניטים העדינים ניתן להשיג בחנויות סדקית ויצירה שונות ברחבי הארץ).


המבחר עצום ובשביל לנסות להבהיר לכם איזה סוג של פריטים כדאי שיהיה לכם בארון (וסתם כדי לעשות לכם חשק), בחרתי את האביזרים המגלמים בתוכם את טרנד הניטים במלוא הדרו:

נעלי עקב ניטים
Christian Louboutin
תיק ניטים
Valentino
שרשרת ניטים
nOir Jewelry 
ארנק ניטים
Burberry
צמיד ניטים
Eddie Borgo
מגף ניטים
Chloé
תכשיט קולר
Studded Collar

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה