Flickr Photostream

31.8.12

2012 Blog Day . יום הבלוגים העולמי


Blog day נולד בשנת 2005 כאשר עורך תפוז אנשים, שם לב במקרה שהתאריך 3108 כשנכתב ביד, מזכיר מאוד את המילה Blog, והחליט להפוך את ה31 באוגוסט ליום הבלוגים הבינלאומי, יום חג לבלוגרים בכל העולם. וכך כל שנה ב-31 באוגוסט, בלוגרים מכל העולם כותבים המלצות על בלוגרים אחרים מבחינת דעה, תרבות או תחום עניין. בלוגרים שלא נמצאים ברשימת הקריאה הקבועה שלהם. המטרה היא שביום הזה גולשים מכל רחבי העולם ימצאו את עצמם קופצים מבלוג לבלוג ויגלו בלוגים חדשים, שלא היו ידועים להם עד כה.

לפי ההוראות אני אמורה להמליץ לכם על 5 בלוגרים 
בינתיים מציגה לפניכם 2 בלוגרים, את 3 הנותרים אתם יכולים לעזור לי לבחור,
מחכה לתגובות עם ההמלצות שלכם:



Style Bubble - אופנה


בלוג האופנה של Susanna Lau, הידועה גם בשם Susie Bubble, אחת מבלוגריות האופנה הבולטות ביותר, שחיה ועובדת בלונדון. הבלוג Style Bubble נוסד בשנת 2006 משלב תמונות וטקסטים אשר חושפים מחשבות וחוויות אישיות יחד עם תחזיות אופנה, בדגש על כישרונות צעירים ולא מוכרים. לאו היא בלוגרית במשרה מלאה, שכותבת לבלוג שלה כמו גם ל Elle, Daily Rubbish, Dazed Digital.
סוזי שמעידה על עצמה כנוטה לחיות בעולם משלה - בתוך בועה, היא אישיות מלאה ומרתקת שאוהבת לטייל, להתנסות ולגלות עולמות חדשים הקשורים לאופנה, לאמנות ולסגנון חיים.




Advanced Style - אופנת מבוגרים מסוגננים


בלוג אופנת רחוב בדרך כלל מציג אופנה עדכנית וצעירה, אך לא כך בבלוג Advanced Style, אשר נוסד בשנת 2008 על ידי הבחור היהודי Ari Seth Cohen שמשוטט ברחובות ניו יורק בחיפוש אחר מבוגרים מסוגננים. הבלוג משלב טקסטים, תמונות וראיונות וידאו בהם ניתן להיכנס לתוך חייהם של מבוגרים מלאי סטייל, אותו קהל רחב שעולם האפנה נוטה להתעלם ממנו.

"העיניים שלי תמיד נמשכו לאנשים מבוגרים. מתוך נקודת מבט של סגנון וסטייל, אני מוצא אותם יותר מעניינים כי הם בגיל שבו הם לא צריכים להרשים אף אחד ויכולים ללבוש מה שהם רוצים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה