Flickr Photostream

19.4.12

ראיון עם מעצב התכשיטים האיטלקי. Dario Scapitta


למעלה מעשר שנים הקדיש עצמו המעצב האיטלקי Dario Scapitta לעיצוב תכשיטים, בחיפוש ובמחקר אחר מגמות חדשות של צבעים, חומרים וצורות. הוא מעצב תכשיטים ייחודיים וחדשניים בטכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד ומשתמש בחומרים שונים כגון: פוליאמיד (ניילון), כסף ופלדה.


Dario Scapitta
שם . Dario Scapitta 
גיל . 36
נולדתי ב . Valenza, Italy
היום אני גר ב . Enschede,  Netherlands
למדתי ב . Valenza . Institute of Art and Jewellery design
Milan . Academy of Fine Arts of Brera, set design and costume design 








ההשראה שלי . טבע וכל אשר סובב אותי 
הפרויקט הנוכחי . המוח שלי מלא ברעיונות, בימים אלה אני עובד על ערבוב של חומרים סינתטיים  יחד, ובמקביל מקדם ומגדיר את הסטודיו  שלי
הפרויקט שעשה אותי גאה . כל היצירות האחרונות שלי
הפריט העיצובי שהייתי רוצה שיהיה שלי . מנורת Big Bang שעוצבה על ידי Enrico Franzolini ו Vincente Garcia Jimenez עבור חברת התאורה היוקרתית Foscarini 
אם לא הייתי מעצב הייתי . שף
שלושה דברים שאקח איתי לאי בודד . ספר סקיצות, עפרון ובקבוק יין אדום 
מקום לברוח אליו . מקום מול הים או על פסגת הר גבוה
הצלחה בעיני היא . להיות נאמן לעצמך וללכת אחר החלומות שלך
המעצב האהוב . Giorgio Armani
המוזיאון האהוב . Dalí Theatre-Museum בפיגראס, ספרד, Uffizi Museum בפירנצה, איטליה, והמוזיאון הנפלא באויר הפתוח -העיר רומא
הבלוג האהוב . bizzitathecarrotbox

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה