Flickr Photostream

7.11.11

ראיון עם מעצב התכשיטים . Udi Gendel

 
udi gendel
הוא היה רוצה לפגוש את גבריאל גרסיה מרקס, וחולם להיות בעל כוח על בו יוכל לעוף. המעצב הישראלי אודי גנדל בן ה-35 חי בשוודיה מזה שנתיים, צורף ומעצב תכשיטים משנת 2000, עומד מאחורי מותג התכשיטים Frantic Jewelry.

בשנת 2006 סיים אודי את לימודיו לתואר ראשון במגמת עיצוב תכשיטים בשנקר ובשנתיים הקודמות ללימודיו למד בסטודיו פרטי. טרם מעברו לשבדיה הרחוקה פתח סטודיו בו עבד ויצר עיצובים משלו, וכן ביצע הזמנות לתכשיטים בעיצוב אישי (טבעות נישואין ועוד). בימים אלה פתח  סטודיו בעיר מלמו בשבדיה ומוכר את יצירותיו בחנות מקוונת ב-Etsy ובחנויות באזור בו הוא גר, בעתיד שואף להתרחב גם למקומות אחרים, ואף לפתוח חנות משלו כאשר ירגיש בשל לכך.


השראה . מוטיבים מכאניים, אורבאניים, אלימים ותעשייתיים
קווים מאפיינים . משתמש בטכניקות מסורתיות לצד טכנולוגיה מתקדמת, אוהב לעבוד בכסף וזהב
ניסיון בתעשייה . עבד עם המעצבת סמדר עזריאל ל -PAULA BIANCO
עצה למעצב חדש .  אין סיבה לחשוש מלקפוץ למים, תמיד להאמין בעצמך, בעיצובים וביכולות שלך, ומצד שני- לדעת מתי לוותר, להודות בינך לבין עצמך שמשהו לא הולך, לשחרר ולהמשיך הלאה


אני מאושר כש . כשאני עובד וכשאני קורא 
תערוכה אחרונה . תערוכה מקיפה של פיקאסו בנושא מלחמה ושלום במוזיאון לואיזיאנה בקופנהגן
רוצה לפגוש את . גבריאל גרסיה מרקס ואת הלקוחות שקונים ממני אונליין
ההשראה שלי . גרוטאות מתכת
שאיפה גדולה לעתיד . שלא תהיה לי מחלה סופנית ולכתוב ספר
אדם מוערץ . אני לא מעריץ אף אחד, אבל מאוד אוהב ומעריך את יוסי בנאי ועוד כמה סופרים
אם היה לי כוח על הוא היה . היכולת לעוף, אני חולם על זה לפחות פעם בשבוע
הספר האהוב . אני אובססיבי עם ספרים וקורא מלא. כל הספרים של מרקס, ובעיקר הספר מאה שנים של בדידות. כל הספרים של סאראמאגו, ובעיקר הספר כל השמות. הספר תעלוליה של ילדה רעה מאת מריו ורגס יוסה. הקתדרלה ליד הים מאת אידלפונסו פלקונס והרשימה עוד ארוכה. כשאני מסיים ספר טוב אני מרגיש ריקנות, כאילו חלק מהחייים שלי עוזב אותי, ולעולם אינני קורא אותו ספר פעמיים.
המוסיקה האהובה . יוסי בנאי, פאנק ומוסיקה תעשייתית
המקום המועדף . ברלין כמובן
האמן האהוב . Jean Tinguely


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה